ELÁLLÁS
A megrendelt, 3 órán belül le nem mondott/nem módosított termékektől elállni nem lehet. Ezek egyedi gyártású termékek a vásárló kérésére a vásárló által kiválasztott méretben és színben készülnek, így nem vonatkozik rájuk a 14 napos elállási jog. Mivel egyedi megrendelés alapján készítjük a termékeinket, így rosszul választott méret esetén nem áll módunkban a terméket kisebbre vagy nagyobbra cserélni illetve a rendelés összegét sem tudjuk ebben az esetben visszatéríteni. A hivatalos rendeletről az ÁSZF-ben olvashatsz:
45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1)
...Ön nem gyakorolhatja elállási jogát
(c) olyan nem előre gyártott Áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan Áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;...
RAKTÁRKÉSZLET
Nem minden termékből tartunk raktáron elegendő készletet, hanem folyamatosan, a rendelések alapján szerezzük be az üres termékeket és látjuk el őket a vásárló kérésére nyomatokkal. Ebből kifolyólag, előfordulhat, hogy se a saját raktárunkban se a beszállítónknál nem érhető el 1-1 termék. Ez minden esetben időszakos, átmeneti készlethiányt jelent. Ha esetleg a rendelésedben szerepel ilyen termék, akkor felvesszük a kapcsolatot veled, ajánlunk egy ár-érték arányban megfelelő helyettesítő terméket. Külön kompenzációt vagy kedvezményt ilyen esetben nem biztosítunk, ha nem felel meg az ajánlott termék, akkor a rendeléstől kölcsönös megegyezéssel elállunk. Igyekszünk a készlethiányokat elkerülni.
SZÍNHŰSÉG
A nyomtatás esetén a 100% színhűséget nem garantáljuk, de igyekszünk a látványtervhez legközelebbi színt eltalálni!
GÉPELÉSI HIBA
Egyedi szövegezés esetén, felelősséget nem tudunk vállalni az esetleges elírásokkal kapcsolatban. Kérünk, figyelj oda, hogy a rendelésben leadott szöveg fog rákerülni a termékekre. Amennyiben a rendelés leadása után vetted észre, hogy hibásan vagy betűhiányosan írtad be a szöveget, kérjük írj egy e-mailt az starcopy.szalon@gmail.com címre a rendelés azonosítóddal és a pontos javított szöveggel, vagy hívj minket a magadott telefonszámunkon. Ha mi vesszük észre a hibát, mindenképp keresünk!
MIKOR ÉRVÉNYES A GARANCIA?
Hiányos csomag
Hiányos csomag esetén reklamációt a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül fogadunk el.
Látványterv alapján lemaradt kép/szöveg
Ilyen jellegű hiba esetén reklamációt a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül fogadunk el.